Medyum Ali Sami Hoca Yorumları

Medyumluk sağduyulu hislerine güvenen kişilerin tercih ettiği meslek haline gelmiştir. Medyum Ali Sami hoca yorumları sayfamızda.

Türkiye’de medyum olarak görev yapan pek çok hoca bulunuyor. Medyum yorumları incelendiğinde bu hocaların kalitesi konusunda bilgi alabilmeniz mümkün oluyor. Medyum şikayetleri ise işinin ehli olduğu düşünülen pek çok hocanın sayfasında maalesef oldukça fazla yer alıyor. Olumsuz yorumların yapıldığı medyumlar yerine referansları güçlü ve ismi bu sektörde duyulmuş hocaları tercih etmelisiniz.

Medyum Ali Sami hoca hakkında internet üzerindeki yorumlar incelendiğinde sektörde pek de güvenilir bir hoca olmadığı ve tercih edebilmemesi gereken hocalar arasında yer aldığı görülmektedir. Medyum Ali Sami hoca yorumları genellikle olumsuz olarak yapılıyor. Genellikle sitede bazı kişilerin yaptırdıkları işlemlerden tesir göremedikleri ile ilgili medyum Ali Sami hoca şikayetleri yer alıyor.

Medyum Ali Sami hoca kimdir,nerelidir, nerede hizmet vermektedir? Medyum Ali Sami hoca dolandırıcı mı? medyum Ali Sami hoca güvenilir mi ve hoca hakkında yapılan yorumlar nelerdir? İnceleyebilirsiniz.

Medyum Ali Sami Hoca sahtekar kaygısı taşıyorsanız sayfamızda yer alan hoca hakkında yapılan tüm olumsuz yorumları okuymanız kaygınızı daha da arttıracaktır bu Hoca’dan destek almak sizin zararınıza olabilir. Medyum Ali Sami Hoca referans yazıları incelendiğinde hocanın yalnızca iş ile ilgili yorumları değil pek çok kişide hoca hakkında olumsuz yorumlar yapıyor.

Medyum Ali Sami Hoca Dolandırıcı

Türkiye’de medyumlara pek fazla güvenilmiyor gibi görünse de pek çok medyum müşteri bulma konusunda sıkıntı yaşamıyor. Özellikle ailesinde huzursuzluk olan bireyler aşk büyüleri, ayırma büyüleri, ailede huzur sağlayacak pek çok uygulama için hızlı bir şekilde medyumlara başvuruyorlar.

Yapılacak olan incelemeler ve kişisel eşyalar kullanılarak oluşturulan uygulamalarda Medyum Ali Sami Hoca ‘ya işlem yaptıranların genellikle memnuniyetsiz oldukları ve hocanın detaylı bilgi vermeyerek kişileri dolandırdığı yorumlarına sıkca rastlanmaktadır.

Medyum Ali Sami hoca güvenilir mi, Medyum Ali Sami Hoca sahtekar mı şeklinde düşünmeniz sayfamızdaki yorumları okuduğunuzda normaldir. Çünkü yorumların büyük çoğunluğu olumsuz yorumlardan ve şikayetlerden oluşmaktadır. Ancak medyum Ali hoca hakkında sayfada yorum yapan kişilerin bilgilerine dayanarak bu kişiden destek almamanız uygun olacaktır.

Medyum Ali Sami Hoca Güvenilmez

Medyum arayışınızda karşınıza çıkan Medyum Ali Sami Hoca yorumları genellikle şikayet şeklinde olmaktadır. Medyum yorumları pek çok kişi için olumsuz hatta şikayet içerikli yapılmaktadır. Medyum Ali Sami hoca ise hem olumsuz yorumlar içeren yorumları hem de dikkat çeken dolandırma hikayeleri ile kişilere güvenilir bir şekilde hizmet sağlamamaktadır. Medyum Ali Sami hoca referans konusunda sorun yaşattığı gibi uygulamalar için talep ettiği ücretler açısından da problem çıkarıyor. Medyum Ali Sami hoca güvenilir mi diyorsanız hocanın güvenilir olmadığını en yakınlarınızdan ve tarafsız yorumlardan dinleyebilirsiniz.

Çevrenizde büyü ve tılsım ile ilgili deneyime sahip olan kişiler bulunuyorsa hataya düşmeden bu uygulamaları sizin adınıza gerçekleştirecek kişilerden destek alabilirsiniz. Medyum şikayetleri genellikle oldukça yoğundur. Çünkü medyumlar hakkında Türkiye’de genellikle olumlu şeyler düşünülmemektedir. Ancak günümüzde böyle bir sektörde oluşmuştur ve pek çok kişi de bu sektörde hizmet veren kişilerden destek almaktadır. Özellikle karşılıksız aşk yaşayanlar veya eşi ile arası iyi olmayanlar, iş konusunda ard arda talihsizlik yaşayanlar bu uygulamalardan yararlanmak istiyor.

Bir önceki yazımız olan Medyum Sedat başlıklı makalemizde medyum, medyum sedat ve medyum sedat dolandırıcı mı hakkında bilgiler verilmektedir.

“Medyum Ali Sami Hoca Yorumları” için 4 yorum var.

  1. Merhabalar arkadaşlar ben dilaver özel bir şirkette pazarlama uzmanıyım 26 yaşındayım 4 yıldır bu şirkette çalışıyorum şuan ülkemizde yeni moda olan mobbing kurbanıyım. Üstlerim işten çıkıp kendi akrabalarını işe alabilmek için beni yıldırmaya çalışıyorlardı ve bunu gerçekten başarmak üzereyken son anda kurtuldum. Türkiye de Bu konuda birçok kişi bu sorunu yaşıyor ne yazık ki çünkü insanların acıması yok baskı yaptığı insanın bi evimi var çocuğumu var hiç düşünmüyorlar. Daha önceden bunun adı baskı olarak geçse de şimdİ ki terimi mobing yani yıldırıp işi bırakma. Ben öyle yapmadım arkadaşlar netten araştırırken medyum burak hocamı gördüm sürekli takip ettim yazılarını okudum insanların yorumlarını okudum ve farklı kişileri de araştırdım bu konuda en iyisi medyum burak hoca piyasa da bir çok dolandırıcı var dikkat edin bana burak hocam dil bağlama vefki yazdı kargo ile gönderdi muska şeklinde üzerinizde taşıyorsunuz 20 gün bekleme süresi var sonraki 2 ay içerisinde de işleminiz oluyor. Oluyor derken gerçekten üstleriniz çenesini kapıyorlar onun için burak hocama çok minnettarım işimi kaybetmek üzereydim ama malsef karanlık güçlerin planları yarım kaldı sizede tavsiye ederim. Herkeze selamlar.

  2. Eşim geri dönsün diye boy hamaylı yaptırdım
    Benim karım beni 4 ay önce bıraktı annesinin yanında yaşamaya başladı. benden ayrılmak istiyor ama ben ayrılmak istemiyorum 3 tane de çocuğumuz var bir oğlum bir kızım yaşları büyük ama bir kızım küçük eşim çocukları bana bıraktı kısacası terk edip gitti. annesi ve ablası sağolsun benim hakkımda dolduruyor onu ablası kaç defa aradı bırak kardeşimin peşini ayrılın diyor annesi yaşlı kadın aradım kaç defa bana hakaret ediyor anlamadım ben nasıl iş bu insan üç çocukla böyle yalnız bırakılır mı hiç mi insaf yok. Bende suç yok değil var ama hatamı anladım eşimi aldatmıştım aslında aldatmakta denilmez sadece birisine mesaj yazdım bunun adı aldatmak oldu büyük kızım telefonumdan mesajı okuyup annesine söylemiş zannettiler ki ben o kadınla görüşüyorum aşk yaşıyorum falan ama öyle bir şey yok. Ha bide işsizim günü birlik işlerde denk gelirse gidip çalışıyorum eşim evden gideli 4 ay oldu tam 3 ay uğraştım geri gelsin yuvamızı yıkmayalım diye gidip mahkemeye boşanma dilekçesi vermiş çok üzüldüm ben yuvamın dağılmasını istemiyorum eşimin birkaç yakın akrabalarını aradım aramızı bulsınlar diye olmadı birkaç aramamdan sonra telefonuma da bakmaz oldular. Son çare olarak konuyu anneme açtım böyle böyle diye o da elinden geleni yaptı olmadı Antalyada yaşıyoruz bu arada sonra annemin bir tanıdığı arkadaşı daha doğrusu komşusu eve geri döndürme büyüsü yaptır dedi ben rastgele internetten bulduğum büyü yapan medyuma danıştım bana dediki 2 haftada geri getirme büyüsüyle eşin gelir yaptırdım hiç bişey olmadı boşu boşuna para harcadım sonra medyum burak diye bir hocanın boy hamaylı yaptığını ve birsürü kişiye yaptığını sonuç aldıklarına dair yorumlar okudum hatta birisi sağolsun telefon numarasını da vermiş bu burak hocanın kendisini aradım anlattım ilk başta zannettim ki yanına gidilmesi gerekiyor ama telefondan da hallediliyormuş telefondan eşimin yaptıklarını benim yaptıklarımı anlattım çocuklarımız var eşim geri dönmüyor dedim bana boy hamaylıyla eşini geri döndürme işlemi yaparsak yüksek ihtimal geri döner dedi hocam inşallah dönerse bende senin hakkında güzel yorumumu tüm insanlara ulaştırıcam dedim öylede oldu bana dediki bugüne kadar yaptığım işlemlerden sonuç almayan diye bir şey yok ama yinede kader kısmet işi bunlar dedi peşinen söyleyeceğini de söyledi şimdi eşim geri döndü bahanesi de çocuklarımız var oldu desede baba evinde yapamadığını düşünüyorum yani bişeyler bahane oldu geri dönmesine bundada boy hamaylının etkisi var eminim teşekkür ederim burak hocam.

  3. Bizim ailemiz oldukça mutlu, problemsiz ve sıkıntısız bir aileydi. Benim bi erkek kardeşm var. Ben o dönemlerde liseye gidiyordum. Kardeşim ise ilk okuldaydı. Babamın işi de harikaydı ve gelirimiz vs çok iyiydi. Babam bize istediğimizi alıyordu ve annemlede oldukça mutlu görünüyordu. Fakat ilerleyen zamanlarda babamla annemin sürekli tartıştıklarına şahit olmaya başladım. Annemin gizli gizli ağlamalarına çok rastlamaya başladım. Belliydi babamla annem arasında bi sorun vardı. Ama ne olduğunu o zaman kestiremedim. Babam iş yerinde yetkili birisiydi ve sekreteriyle ilişkilerinin olduğunu telefon konuşmasına sahit olduğumda öğrendim. Babamın bize karşı bile davranışları değişmişti. Hatta bazı günler eve gelmeyi bile unutuyordu. Yada bilerek yapıyordu. Annemin de gitcek kimsesi ypktu çünkü annem yetiştirme yurdundan çıkmış ne ailesini biliyır ne babasını.. Bizden başka kimsesi yoktu. Babamın bu davranışı kardeşim bile fark etmiş olacak ki sürekli babam neden eve gelmiyır diye soruyordu. Kadını buldum ve konuşmayı denedim ama sonuç babamdan dayak yememle sonuçlandı. Babamı üçümüzde seviyorduk ve kaybetmek istemiyorduk. Sonunda netten araştırmalarım sonucunda Burak hocaya rast geldim. Amacım ilkten büyü yaptırmakdı. Ama Burak hocam bana bunun iyi bişi olmadığını anlattı ve babanı o kadından soğurarak eve döndürme celbi yapabiliriz dedi. Bende ona güvenmekten başka şansım yoktu. Tamam dedim ve tamı tamına 22 günde babam eve geldi. Annemin gönlünü almak ve eski hayatımıza geri dönmemiz için uğeaş veriyor. Annem ne kadar kızgın olsa da babamı affettiği ve mutlu olduğu çok belli. Bunu sizi medyum hocanın ne kadar güvenilir ve ne kadar mantıklı karar verdiğini görmeniz amacıyla yazıyorum. Görün ki sizde büyü gibi saçma şeylere bulaşmadan Burak hocadan yardım alın…

  4. Ben 6 senelik evliyim eşimle severek evlenmiştik hatta o benim hayallerimdeki adamdı ben özgürlüğüne çok düşkün biri olduğum için bana her zaman böyle neşeli gezmeyi seven biri lazım diyodum gerçekten de eşim öyle biriydi hiç bir şeyimi kısıtlamaz kendi özel hayatlarımıza saygı duyardık. evlenmeden önce de konuşmuştu bu drum hiç değişmesin diye ama eşim son zamanlarda çok farklı davranmaya başladı sürekli beni kısıtlamaya başaldı artık hiç bi konuda anlaşamaz olmuştuk ne yapsam sanji ona batıyo gibiydi artık çok mutsuz bi evlilik yaşanaya başlasık bu durumy onunla knştum da ama ı ben haklyım sen çık bsşına buyruksun hiç evli bi kadın gibi davranmıyosun dedi ben de tmm o, zaman ayrılalım dedim bunu söylerken ciddi değildim onu hala çok, seviyodum ama iş inada bindi. Oda ayrılalım dedi. Evleri filan ayırdık tabi mahkemeye bile çıktık ana Allahtan dava ertelendi bende eşimin bni tekrar eskisi gibi sevmesi için celb yaptırmaya karar verdim. Son mahkemeden sonra bi medyum buldum onu aradım ve eşime yönlendirme ceşbi yaptırdım, bu celb sayesinde eşim gene beni eskisi gibi sevecek ve ayrılmayacaltık medyum celbin ile yaraması için bi süre beklememi söyledi 2 ay boyunca bekledim 2 ayın sonunda bi gün eşim bana geldi çok pişmn olduğunu beni geçrskten çok sevdiğini söyledi sonra ayrılmaktan vaz geçtik celb gerçetekn işe yaramıştı bu arada celbi yaptırdığım hocanın ismi medyum burak isteyen olursa telefon numarasını internetten bulabilir çok anlayışlı birisi sağolsun. celb sayesinde artık eskisi gibi beni kısıtlamıyordu sanki evlendiğimiz o ilk zamanlara geri dönmüş gibiydik gerçekten bu celb sayesinde eskisinden de mutlu bi yuvam var. celb bnm evliliğimi kurtardı biraz beklemek zorunda kaldım ama olsun sonuç olarak buna değdi gerçekten eşim artık bambaşka biri eskisinden de iyi ona artık çık daha fazla aşığım yönlendirme celbi sayesinde her istediğimi yapıor. artık her dediğime evet diyo resmen ben ne istersem o oluyor çok mutluyum evliliğimiz artık böyle devam edecek celb bir de ömür boyu sürüyormuş artık bit daha hiç bir irimizden ayrılmıycaz bu celb sayesinde

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.