Medyum Hülya

Gerçek ve güvenilir bir medyum ile bulamamış olabilirsiniz. Medyum Hülya şikayetleri ve yorumları sitemiz en doğru kararı vermenizi sağlayacak.

 

Gerçek medyumlar başınıza gelen her türlü olumsuz durumda yanınızda olacaktır. Gün geçmiyor ki başımıza bir olay gelmesin. Ancak öyle durumlar vardır ki artık hayatımızın raydan çıktığını hissederiz. Her şey mi ters gider? Evet, aynen bu şekilde olur. Tuttuğunuz ne varsa elinizde kalır. Başladığınız hiçbir işin sonu gelmez ve zarar edersiniz. İster aşk olsun ister kariyer asla dikiş tutturamazsınız. Peki, merak ediyor musunuz tüm bunlar neden sizin başınıza geliyor. Bir şeye Maşallah desem üç gün yaşar sözünü duymuşsunuzdur. İşte bu tamamen sizi yıldızınızın düşük olmasından kaynaklanmaktadır.

Başıma tüm bu felaketler neden geliyor?

En iyi eğitimleri almışsınızdır, çok güzel ya da çok yakışıklısınızdır. Ancak etrafınıza bir bakarsınız ve şaşarsınız. Bu kişi bu işi nasıl başarmış, yeteneksizin biriydi dersiniz. Bu kız bu adamla nasıl evlenmiş diye hayretler içinde kalırsınız. Sizin de kısmetiniz tamamen açılabilir. Nazara ya da günümüz tabiriyle negatif enerjilere maruz kalıyorsanız bunun çözümü mevcuttur. Ya da sizi kıskanan veyahut ailenizden birine garezi olan kişilerin yaptırdıkları büyü söz konusu olabilir. Büyüler tamamen korkunç etkilere sahiptirler. Musallata sebep olan büyüler çözüm üretilmez ise kişinin delirmesine kadar giderler. Kendinizde alışılmışın dışında durumlar seziyorsanız hemen sitemize tıklayın.

 

Medyum Hülya kimdir ile ilgili bilgi için yorumlar ve şikayetler kısmımıza uğrayın. Medyum Hülya sizleri dertlerinizden kurtarmayacak; işini iyi yapan bir Medyum değildir. Medyum Hülya güvenilir mi? Web sitemizde yer alan medyum yorumları size ihtiyaç duyduğunuz bilgiyi sağlayacaktır.

Birbirinden başarılı ve başarısız medyumları sizlerle bir araya getiren sitemizde şifa bulacağınız her türlü olanağa sahipsiniz. Vefk konusunda uzman olmayan Medyum Hülya referans danışanlarının kendisi hakkında yazdıkları olumsuz yorumlar ile oldukça dikkat çekmektedir. Sitemizde bu olanağı bulabilirsiniz. Ayrıca web sitemizde yer alan tamamen gerçek medyum yorumları ile karşılaşabilirsiniz. Hayatınız düzene girsin ve daha iyi daha mutlu bir geleceğe yelken açın.

 

 

Yaşadıklarımdan Nasıl Kurtulabilirim?

Yorumları okuyarak gerçek bir medyum ile sitemiz üzerinden tanışarak onun yol gösterdiği şekilde hareket eder ve dediklerini eksiksiz yerine getirirseniz çok kısa sürelerde istediğiniz sonuçları elde edebilirsiniz. Muskaları istenilen sürelerde, istenilen şekillerde takmanız gerekmektedir. Böylece hızlı bir şekilde manevi şifaya kavuşabilirsiniz.

 

Medyum Hülya dolandırıcı mı değil mi yine sitemizde ki gerçek ve tarafsız yazılmış yorumlardan öğrenilebilmektedir. Medyum Hülya şikayetleri var mı Medyum Hülya sahtekar mı herkesin merak ettiği konulardır. Tüm bunları öğrenmek sitemiz üzerinden mümkündür. Medyum şikayetleri konusunda bizler asla müdahale etmiyor ve yaşananları birer referans olması adına sizlerle paylaşıma açıyoruz. Sitemize güvenebilir ve medyum yorumlarını okuyabilirsiniz. Hayatınızı kabusa çeviren musallatlar, kısmetsizliklerden ancak bu şekilde kurtulabilme imkanına sahip olabilirsiniz. Çekinmeyin, Medyum Hülya yorumları sitemizi inceledikten sonra başınıza gelenleri paylaşın. Başınıza olumsuz şeyler gelirse paylaşınki başkalarının da başına aynı şeyler gelmesin.

Bir önceki yazımız olan Medyum Hakan Büyük başlıklı makalemizde medyum, medyum hakan büyük ve medyum hakan büyük dolandırıcı mı hakkında bilgiler verilmektedir.

“Medyum Hülya” için 2 yorum var.

  1. Annemle babamın arası bi süredir kötüydü ama bu durmu bize yansıtmamaya çalışıyolardı sonra bigün kareşimle beni karşılarına ladılar ve ayrılmak istediklerine karar verdiklerini söylediler artık anlaşamaıyomuşlar artık biribirlerini sevmiyolardmış bizim iyiliğimiz için ayrılmak istiyolarmış ben tabi yıkıldım bunu duyunca ama dayanamadım çok üzüldüm tabi kardeşime durumu belli etmemem lazımdı o da çok üzüldü ben onu teselli ettim filan derken aklıma bi fikir geldi bi medyum duymuştum ona gidip durumumu anlatmaya karar verdim ne yapabiliriz diye bende medyum buraka gittim ve durmumu anlatıtım medyum burak ta bana annemle babam birbrilerini ilk günki gibi, sevisnler diye aşk celbi yaptırmayı önerdi ben tabi başta bi kormktum hiç duymadığım bişiydi celb çnk bi etkisi olurmu zarar görürülermi bilmedipiöm için ama her şeyi sordm medyuma celbin bi zararı yokmuş günah edeğişmiş ömür boyunca da etki ediyomuş bidaha bişiy yaptırmamam gerek oykmuş bende tmm dedim yaptıralım ozaman dedim medyuma aşk celbini yaptırdım sonra radan böyle bir aç hafta geçti annem bni yanına çağrıdı artık barıştıklarını ve boşanmak istemeidklerini söyledi ben tabi önce bi şaşırdım yani celb yağtırmış olsam daiçimmde hala bi ümitsizlk vardı belki işe yaramaz diye ama gerçekten işe yaramıştı celb kısa zaman osnra annemle babam barıştılar boşanmatakn vazgeçtiler tabi kardeşimle biz de bayram ettik gerçekten çok iyi oldu ayrılmalarını hiç istemiyoduk ayrılsalardı eğer zaten kardeşimin pskolojisi çok bozulurdu. Ama iyiki bu celbi akıl etmişimi iyiki medyum buraka gitmişim yoksa durum kötü olurdu. Medyum burak geçrekten dedği iherşeyi yaptı grçektne çok etkili bir gücü var isteyen herkese de tavsiye ederim celb yaptırmak isterseniz medyum buraka gidebilşrsiniz. Mutlaka sonuç alırsınız ben çok mutluyum bide kısa zmana da ertki ettiği için gerçektne sonuç aldım ve boşanmadılr. Eğer bu celbi yaptırmasaydım çoktan ayılırlardı bide anlaşmalı boşanacakları için tek celsede boşanırlardı ama celb çok hızlı etki etti gerçekten tam zamanında annem le babMN barışmasına sevep oldu iyiki medyum buraka gitmişim grçekten

  2. Küçüklüğümden berri babamla aslında sorunlarımız hep vardı. Babam alkol kullanan kullandığında ise sapıtan bir adamdı. Alkol olduğunda içinden bir canavar çıkıyor, bize bağırmalar çağırmalar yataklarımızdan kaldırıp sıraya dizerek iştima alıyorum diye fırça atmalar. Hatta direndiğimizde dayak atmalara kadar gidiyordu. Babam eski asker ve orda ne yaşadı bilmiyoruz onun etkisiyle bizi çok hırpalıyordu. Bu durum özellikle babam emekli olduktan sonra oldukça attı ve şidddeti de fazlalaştı. Alkol almadığında sert görünümü olsa da melek gibi bir adamdı. Hatta sabah uyandığında yaptıklarından utanıyor bizim yüzümüze bakmakta zorlanıyordu. Bunu bilerek içmesi ve akşam yine aynı olayların yaşanması bizi epey yıpratmıştı. Özellikle annem en çok da o hırpalanan oluyor, ve iki kat üzülüyordu. Bu duruma bir dur demek gerekiyordu. Küçük erkek kardeşim de oldukça etkilenenler listesinde yer alıyordu. Bunun için iş bana düşüyordu. İlk olarak babamla ayıkken sert bir şekilde eğer ki bu bir daha tekrar ederse alır kardeşime ve annemi giderim dedim. Yalnız başına kalırsın biz senin askerlerin değiliz bize eziyet edemezsin dedim. Karşılığı ise bir tokatla geldi. Bu bir çözüm olmadı boş tehtit olduğu belliydi. Gidecek yerimiz ve paramızda yoktu. Annemin 2 tane bileziği vardı ama bu bizi kurtarmazdı. Ben okuyordum okulu bıraksam bile kira, kardeşimin okulu ve eve nasıl bakardım. Kardeşim gibi olan küçüklükten berri arkadaşım Semra da durumu biliyordu. Bir gün bana okulda bir arkadaşından Burak hocayı duymuş ve bana gelip bahsetti. İlk tepkim ne yani Burak hoca dediğin adam mı babamı düzeltcek. Babam onu yoldan çıkarmasın oldu. Ama denemekten başka da çarem yoktu. Burak hocanın numarasını alan Semra bana getirdi ve hemen aradım. Durumu birebir anlattım. Allah razı olsun Burak hocam çok ilgilendi ve alkolü bırakması için celb yapacağını söyledi. Bana da birkaç talimat verdi. Bizde bu talimatlara harfi harfiyen uyduk. Tam olarak 17 günde babam alkolü bıraktı ve şuan yaklaşık 6 aydır ağzına sürmüyor. Hatta bişi diym size bize o kadar iyi ve ilgili savranıyor ki anlatamam. Burak hocam bir tanesiniz siz olmasanız biz mafolacaktık…

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir