Medyum Turan Hoca

Dünya genelinde asırlardır devam eden medyum Turan Hoca ve medyum yorumları araştırmaları ciddi bir profesyonellik istemektedir.

Bu anlamda medyum yorumları önemi de kişinin gelecek hayatı açısından büyük olmaktadır.

İyi bir araştırmacı olarak yapılan medyum yorumları kadar medyum kişilerin yaptığı işlemlerde geçmiş yıllardan günümüze gelen durumlardan biri olmaktadır. Profesyonel anlamda çalışmaları ve yaptığı işlemleri ile bilinen Medyum Turan hoca dünyanın dört bir yanından insanlar ile iletişim halinde olmaktadır. Bu anlamda Turan hocanın değerli bilgisi ve doğaüstü işlemleri de büyük önem taşıyarak değerlendirilmektedir. Medyumlar olarak online ortamda bazen güvenli olarak karşılanmamaktadır. Bu durumun olmaması açısından Medyum Turan hoca yorumları bölümü her zaman açık şekilde bulunmaktadır. Bu alanda Turan hoca ile iletişime geçen herkes olumlu olumsuz düşüncelerini yazabilmektedir. Böylece güven konusunda hiçbir kimsenin herhangi bir tereddüttü kalmamaktadır.

Medyum Turan İle Birebir Görüşme Yapılır Mı?

Binlerce kişi ile sürekli iletişim halinde olan Medyum Turan hoca ihtiyaç dahilinde birebir olarak da görüşme yapabilmektedir. Bunun yanı sıra tüm işlemler telefon ya da online üzerinden görüşme ile de sağlanabilmektedir. Medyum Turan hoca güvenilir mi şeklinde sıkça gelen sorulara yanıt bulabilmek de site üzerinden verilen alanlarda mümkündür. Dünyanın her yerinden ve günün her saatinde giriş yapılması mümkün olan sayfamızda Medyum Turan hocanın aktif telefon numarası da bulunmaktadır. Bu numara üzerinden de direkt olarak Turan hocaya ulaşmak mümkündür.

Sorunlarınıza kesin çözüm ya da iç sıkıntılarınıza ferahlık olarak tercih ettiğiniz hocalar vardır. Medyum Turan hoca hakkında yorumlara sitemizde yer veriyoruz.

Gerçek medyumlar tüm yardım çağrılarınıza yanıt verebilmektedir. Bu anlamda yaptığı çalışmalar ve devamlı araştırmalar sayesinde de en zorlu büyülerde bile kesin çözümler görülmektedir. İşlemlerin zorlu geçmesi bazı durumlarda zaman olarak uzama göstermektedir. Sonuç olarak yine de kesin çözüm çetrefilli işlemlerde bile olumlu yanıt vermektedir.

Herhangi bir durumda Medyum Turan hoca dolandırıcı mı ya da Medyum Turan hoca sahtekar mı şeklinde sorular da sosyal ortamda görülebilmektedir. Bu ortamda bulunan medyumların fazla olması ve kişileri kendi yönüne çekmesi açısından yapılan durumlarda bunun göstergesi olmaktadır. Bu şekilde tereddüt yaşayan kişiler için Medyum Turan hoca şikayetleri alanını sürekli olarak açıktır.

Medyum Turan Hoca Kimdir?

Sosyal alanda çokça tercih edilen ve içsel sıkıntılara iyi gelen Medyum Turan hoca son derece şeffaf çalışma göstermektedir. Böylece Medyum Turan hoca güvenilir mi gibi sorularda farklı yanıt bulabilmektedir. Genel olarak ünlü medyumların yer aldığı online ortamda medyum şikayetleri bölümü aktif şekilde bulunuyor. Medyum Turan hocanın da yer aldığı bu alanda çok sayıda olumsuz yorum görülmektedir.

Turan hoca hakkında geniş kapsamlı bilgi alabilmek için Medyum Turan hoca kimdir aramaları yapabilirsiniz. Sosyal medya mecralarında yazılan yorumlar kullanıcılar için her zaman güven teşkil etmektedir. Medyum Turan hoca referans yorumları da genel anlamda olumsuz olarak kayıtlar da yer almaktadır.

Bir önceki yazımız olan Medyum Ali Sami Hoca başlıklı makalemizde medyum, medyum ali sami hoca ve medyum ali sami hoca dolandırıcı mı hakkında bilgiler verilmektedir.

“Medyum Turan Hoca” için 4 yorum var.

  1. Medyum burak hoca evlenmemde büyük bir rol üstlendi kendisine teşegur ederim askerden geldikten sonra anam beni evlendirmek istedi baktı bende bi hareket yok kendisi kız bulmaya başladı akrabalardan eşten dosttan sordu soruşturdu kaç defa kız görmeye gittik. Gidiyoruz tanışıyoruz kızla beni bi odaya götürüyorlar biribimizle konuşuyoruz olmaz diyor aradan zaman geçiyor başka bir tanıdığın kızına bakıyoruz aynı şekilde bizi konuşturuyorlar olmaz diyorlar arkamızdan haber veririz diyorlar en az on tane kız görmeye gittik hiç biri istemedi hayır anlamadığım kör değilim sağır değilim boyum uznn kilom yerinde işim gücümde var neyimi beğenmiyorlar bilmiyorum anlamadım kısmetim mi kapalı nasibim mi kapalı her gittiğimizde hayırlısıyla olsun niyetiyle gittim demekki hayırlı olmayacakmış allah engellemiş
    Neyse aradan bir yıl falan geçti ben artık evlenmekten falan vazgeçim bizim bi köylümüz var onun tanıdığı bir kız varmış ona götürmeye karar verdiler onlarada haber vermeden önce bi köylümüzün annesi yaşlı bir teyze öncesinde bana bişeyler anlattı büyü yaptır dedi nasibin kapalıysa açtır dedi evlenme büyüsü yaptır dedi dedi de dedi ben kızı istemeye gitmeden önce medyum Burak hocaya ulaştım kendisine durumu anlattım evlenemiyorum dedim önümüzdeki haftalarda bi kız var onu istemeye gidecez aramızda 500 kilometre yol var boşuna gitmeyelim dedim bana yap bi güzellik hocam falan dedim bana evlenme celbi yaptı. Nasip açma celbi yaptı neyse bi zararını görmedim son gittiğim yerde kızla konuşturdular bizi yine bir odaya aldılar kız beni beğenmiş evlenmemizde bi masur yok dedi ailelerimizle konuşalım falan dedik neyse aradan zaman geçti evlendim bununburdan niye anlattım hocamıza teşekkür etmek için diğer benim gibi olan insanlara belki bir mesaj vermiş olurum

  2. Evliyim eski erkek arkadaşım bana takıntı oldu
    Merhaba her genç insan gibi benimde bekar olduğum zamanlarda gönül verdiğim kişiler oldu ama bir tanesi varki bana fena taktı. Evli olmama rağmen sosyal medya hesaplarıma mesaj atıyor seni bulucam gittiğin şehire gelicem kocanın karşısına çıkıcam falan diyip durdu çok korktum benim kocamda delinin teki heryerden sildim engelledim farklı hesaplarla yine mesaj attı artık hesaplarımı kapatmak zorunda kaldım eşim soruyor niye kapattın açıklama yapamıyorum. Sonra durumu benim gibi olan insanların mutlaka var olduğunu düşünerek geogladan araştırdım birsürü kişinin anlatıgı şeyleri okudum bir yazı dikkatimi çekti ayırma hamaylı diye bişey birisi bundan yaptırmış adam bir şekilde uzaklaşmış tabi onun anlattığına göre eski arkadaşı evlenmiş vs. benim eski arkadaşımda belki evlenir benden uzak durur diye aklıma fikir geldi bende ayırma hamaylı yaptırmak istedim ama o kişi hangi medyuma yaptırmış onu bilmiyorum internetten araştırdım bi tane medyuma işlem yaptırdım sana kargoyla büyüyü göndericem dedi bunu git toprağa göm dedi paramı aldı ama ne kargo geldi ne büyü geldi aradım telefonuma da bakmadı sonra telefonu kompile kapandı gitti. o yorum yazan kişiye cevap yazdım günler sonra bana cevap verdi mesajımda hangi medyuma ayırma hamaylı yaptırdın diye sordum medyum Burak dedi. Hemen telfon numaraısnı buldum aradım başımdaki durumu anlattım tabi arkadaşımın telefonundan aradım kız arkadaşım bekar ilk etapta güvenemedim medyuma ama konusunca anladım ki gerçekten çok değerli bir insanmış. Ayırma hamayl yaptırdım aradan 3 ay falan geçti bana askıntı olan takıntı olan eski erkek arkadaşım hiç yazmadı sosal medya hesaplarımı geri açtım bana mesaj attığı profillere tek tek baktım birisinde nişanlandı yazıyordu oh be dedim rahatladım bu ayırma hamaylı bişeylere vesile oluyormuş geçrekten insanlardan uzk durması için ya başına bi iş geliyor senden uzaklaşıyor ya senden soğuyor ya da evlilik nişanlılık gibi şeyler başına geliyor allaha şükür 3 aydır kulağım rahat ben eminim ayırma hamaylının çok etkisi oldu. Benim gibi durumu olan insanlar kadınlar varsa hiç çekinmeden yaptırsınlar cümlelerime burada son veriyor medyum burak hocama sonsuz teşekkür ediyorum.

  3. Bnm erkek arkasim motosiklet tutkunu birkaç arkadaş süreki motorsikletle dolaşıyorlar geçtiğimiz aylarda 2-3 ay nce kaza yaptı fziksel olarak bazı kalıcı aksaklıkları oldu psikolojik olarak çöküntüye girdi bu süreçte hep yanında oldum bir an bile olsun ondan ayrılmayı düşünmedim bile ama o bu halinden rahatsız olup benden ayrılmak istedi aslında iyi niyetle yaptığının farkındayım ama ben onu asla bırakmam çok ısrarcı oldu ben hata yaptım kaza geçirdim sen bana çok söyledin motorsklet e binmeyi bırak diye şimdi kaza yaptım sakat kaldım benden ayrıl yoluna bak dedi kabul etmedim ilerleyeyen zamanlarda benimle görüşmek istemdi aslında tamamen psikolojikmen çöktüğü için böyle davranıyor kendisineher zaman destek verebileceğimi söyledim defalarca ama o istemedi işin özeti benden ayrılmak istedi bende kabul etmedim. Telefonuma bakmamazlık etmeye başladı beni teslemeye başladı istemiyorum seni dedi falan filan ne demek istediğimi eminim anladınız. Ben psikolojik destek alması için baskı kurdum almadı kendim psikoloji kitapları okudum ona yardımcı olmak için yine olmadı internetten yazılar okudum bir yazının altında benim gibi durumu olan bir bayan büyü yaptırmış kendisinden ayrılmak isteyen erkek arkadaşını kendisine yeniden bağlamış o medyuma dua ediyordu o yazı çok dikkatimi çekmişti bende araştırdım medyum burak diye bir hocanın telefon numarasını aradım kendisiyle konuştum bu konuda ne yapabiliriz hocam dedim bana erkek arkadaşını sana bağalayabiliriz dedi onun kötü dşüncelerini etkisiz hale getirip hayatta tek seni sevmesi senden başkasını gözü görmesin diye bağlama celbi yapalım dedi emin ol etkisini görürsün dedi celb değince ben tabi hocam büyü yapalım ben büyü yaptırmak için aradım sizi dedi ben asla büyü yapmam sana da yaptırmanı tavsiye etmem dedi hiç işine yaramaz çünkü çok dolandırıcı insanlar var paranı pulunu kaptrırsın ve kaptırmaya da devam edersin dedi ben bu işin bu camianın içindeyim dedi tamam dedim hocam bağlama celbi yapalım dedi ama etkisini 15-90 gün arasında görürsün dedi kendisine güvendim ve yaptırdım bu zaman zarfında erkek arkadaşımla görüşmedik hiç benm hergün rüyalarımda her gün aklımdaydı işlem yaptırdıktan 2 ay sonra ortalama 60-65 gün gibi bir süre sonunda erkek arkadaşım bana mesaj attı nerelerdesin diye bende ona cevp yazdım kendine geldin mi diye çok iyiyim seni çok özledim dedi psikolojim düzeldi seni seviyorum falan dedi ertesi gün buluştuk ben ona hiç kızmadım çünkü o kazadan sonra psikolojisi bozulmuştu şimdi onu çok seviyorum ve artık ayağa da kalmış allah razı olsun ben inanıyorum bağlama celbinin çok faydası oldu.

  4. Babamla aramız hiç bi zaman iyi olmadı sürekli kavga ederdik hiç bi konuda anlaşamadık okul içim şehir dışına gitmeme bile kızmıştı sonra bi gün üniversiteyi bitirdikten sonra erkek arkdşmlam evlenme karar verdik anneme durumu anlattım babama açsın diye sonra bigün babam beni karşısına aldı evlenmeme izin vermediğini söyledi yani erkek arkdşımı görmemişti bile sırf inadında bana ters davranmak için izin vermedi bende izin vermzse gizlice evleneceğimi söyledim gerçekten de öyle yaptık gizli gizli evlendik sonra babamın karşısına çıktım ve ben artık evliyim dedim oda beni doğal olarak evlatlıktan reddetti aman dedim nolcak torunu olunca affeder filan ama yok babamın keçi inadı tutmştu torununu bile görmeye gelmedi bni hiç affetmedi ben durumu en yakın arkdşımda biliyodu bi gün bana babana celb yaptıralım dedi sevgi celbi yaptıralım seni affeder artık istedğn gibi biri olur dedi ben başta pek istemedim ama tmm dedim sonra yaptıralım bu arkdşım bi medyum tanıyomyş hatta baya ünlü birisi medyum Burak hocaymış onun ilk telefonunu bulamadık sonra internetten bulabildik telefonunu araştırırken de baya kişinin tavsiye ettiği bir medyum olduğunu gördük. ona gittik celb yaptrdık medyum babamn üzerine sevgi celbi yaptı ama celb hemen etki etmiyormuş belli bi süre beklemek lazmmış celbi yaptıralı 1,5 ay olmuştu ki ancak etkisini gördü im çok bir süre değildi benim için ama değdi. babam gerçekten bi gün beni aradı yanıma gelmek istedğini çok pişman olduğunu beni çok özlediğini söyledi hemen annemi aradım sonra duyduklarıma inanmamıştım çnkü hiç babam gibi biri değildi sanki konuştum kişi annemde evet baban çok değişti artık seni affetti dedi o an dünyalar benm oldu sanki hemen görüştük v ie şimdi gerçekten bi baba kız ilişkimiz var sanki her şey bir anda düzeldi celb sayesinde babam bambaşka bi adam oldu bana karşı, aileme karşı artık çok olumlu bi adam torununu da çok seviyo yıllar sonra tekrar bir arada olmak bi aile olmak gerçekten çık güzelmiş böyle olacağını bilsem celbi en başından itibaren yaptırrdım iyikide bu celbi yaptırmışım gerçekten çok işe yaradı bu celb olmasaydı babam ölene kadar inadından vazgeçmez di beni de asla affetmez di tabi medyum burak hocanın da hakkını vermek lazım allah razı olsun kendisinden…

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.